Ne dorim alături de noi, un coleg sau o colegă capabilă să țină sub control agenda managerială, o persoană cu inițiativă și organizare perfectă, obișnuită cu situații în care eficiența, diplomația și cunoașterea unei limbi străine face diferența.- Ai cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);- Ești o persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;- Ai capacitatea de a integra volume mari de informații, de concentrare asupra elementelor care generează succesul și luarea deciziilor în condiții de presiune a timpului;- Atenție distributivă, viteză de reacție;Descrierea jobuluiPrincipalele responsabilităţi:Gestionarea agendei și a întâlnirilor managerului general Organizarea ședințelor, a întâlnirilor si redactarea proceselor verbale a ședințelor Atribuţii de contabilitate primară, asigurarea suportului administrativ implicat Recepţionarea, trierea şi transmiterea mesajelor telefonice şi a corespondenţei Intocmirea rapoartelor, a prezentărilor, efectuarea traducerilor Elaborarea şi întocmirea de documente Gestionarea rezervărilor (hotel, bilete de avion etc.) Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; Centralizare și structurare informații interne; Intocmirea și gestionarea contractelor de colaborare între societate și diverși furnizori de servicii; Asigurarea de suport administrativ pentru întreaga firma; Depunerea si obtinerea de avize de la diverse institutii; Urmarirea contractelor/proiectelor deja realizate;Cerințe:Foarte bune cunoştinţe de operare PC (Windows, MS Office Word, Excell, Powerpoint) Cunoaşterea limbii engleze la nivel intermediar Excelente abilităţi de comunicare verbală şi scrisă Foarte bune abilități de planificare și organizare Proactivitate, inițiativă Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor şi a problemelor Eficienţă atât în munca individuală cât şi în echipă Permis de conducere categoria B - obligatoriu si masina personalaBeneficii:- salar competitiv şi motivant- bonusuri de performanta